Hotel Młyn Klekotki

REZERWACJA

PRZYJAZD
WYJAZD
OSOBY

Informator hotelowy

Doba hotelowa – rozpoczyna się o godz. 16:00, a kończy o godz. 11:00 dnia następnego. Życzenie przedłużenia przez Państwa pobytu w Hotelu Młyn Klekotki Resort & Spa poza okres wskazany w dniu przybycia prosimy zgłosić w Recepcji do godziny 10.00 w dniu, w którym upływa termin końca pobytu. Życzenie przedłużenia pobytu zostanie uwzględnione w miarę dostępności pokoi. Tel 100

Recepcja – recepcja pracuje w godzinach 7:00-22:00; wcześniejsze rozliczenie pobytu w godzinach pracy recepcji

Cisza nocna – trwa od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego

Śniadania – serwowane jest w hotelowej restauracji w godzinach 8:00 – 10:00. Chęć skorzystania ze śniadania we wcześniejszych godzinach prosimy zgłaszać w recepcji (Tel.100). W ramach naszych możliwości przygotujemy posiłek we wskazanych przez Państwa godzinach. Istnieje również możliwość zamówienia śniadania do pokoju.

Room Service – Opłata za usługę wynosi 20% zamówienia gastronomicznego i zostanie doliczona Państwu do rachunku. Czas oczekiwania na zamówienie do 45 min. Prosimy o kontakt w godzinach 08:00 – 21:00

Restauracja – serdecznie zapraszamy do hotelowej restauracji. W menu znajdą Państwo tradycyjne dania kuchni polskiej. Wszystkie dania przyrządzane są ze starannie wyselekcjonowanych produktów pochodzących z lokalnych, hodowli i upraw. Zamówienia przyjmowane są w godzinach 13:00 – 21:30. Jeżeli mają Państwo specjalne wymagania dietetyczne prosimy o poinformowanie obsługi hotelowej podczas procesu rezerwacji lub przyjazdu do Hotelu. W miarę posiadanych możliwości dostosujemy menu do Państwa wymagań (Tel. 100).

Sento Spa – dostępna dla Gości Hotelu codziennie; aktualne godziny otwarcia znajdują się w recepcji.
Aby w pełni można było czerpać przyjemność z pobytu w naszym hotelu zalecamy Państwu zarezerwowanie zabiegów z odpowiednim wyprzedzeniem.(tel.122)

Dodatkowe wyposażenie – jeżeli macie Państwo prośby dotyczące specjalnego ścielenia łóżek, dodatkowych koców, poduszek, szlafroków – prosimy o kontakt z recepcją. Pranie ręczników i pościeli odbywa się na Państwa prośbę, lecz nie rzadziej niż raz na 2 dni. Wcześniejszą potrzebę wymiany, prosimy zgłosić w Recepcji Hotelu (tel.100).

Artykuły higieny osobistej – dla tych z Państwa, którzy zapomnieli zabrać z domu podstawowych środków higienicznych zapewniliśmy możliwość ich zakupu w Recepcji Hotelu.

Rzeczy znalezione – przetrzymywane są w Hotelu 3 miesiące od daty Państwa wyjazdu. Prosimy o kontakt z Recepcją Hotelu w celu potwierdzenia chęci odzyskania rzeczy zostawionych. Wysyłka odbywa się na Państwa koszt, zawsze z potwierdzeniem odbioru. W przypadku braku kontaktu z Państwa strony, pozostawione rzeczy po upływie 3 miesięcy są oddawane na cele charytatywne lub społeczne. Hotel nie bierze odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie całego obiektu.

E-Mail, Ksero, Drukowanie – hotel oferuje możliwość skorzystania z usług biurowych, cennik poszczególnych usług znajduje się w Recepcji Hotelu.

Internet – Na terenie hotelu mają Państwo dostęp do bezpłatnego, bezprzewodowego Internetu (HotelMlynKlekotki). Aby uzyskać dostęp do Internetu nie jest wymagane żadne hasło dostępowe. Punkty dostępu do Internetu znajdują się w Sali Kominkowej, w Restauracji Hotelowej, Weranda Dworu oraz na Recepcji Hotelowej.

Sprzęt wędkarski – wędki oraz sprzęt wędkarski można nieodpłatnie wypożyczyć w recepcji hotelu.

Rowery – rowery górskie również z fotelikami dla dzieci dostępne są dla gości hotelowych nieodpłatnie.

Klucze – wszystkie pokoje wyposażone są w bezpieczne zamki. W przypadku zgubienia klucza do pokoju, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie tego faktu do Recepcji. Koszt zagubionego klucza to 200 zł. Klucz do Państwa pokoju jest jednocześnie kluczem do głównych drzwi budynku hotelowego w którym Państwo mieszkacie.

Bezpieczeństwo przeciwpożarowe – ze względu na bezpieczeństwo bardzo prosimy o nieużywanie grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek, zasilaczy urządzeń RTV i komputerowych. W momencie uruchomienia się alarmu przeciwpożarowego prosimy o niezwłoczne opuszczenie Hotelu.

Nagłe wypadki – w razie pożaru lub innego zagrożenia prosimy Państwa o niezwłoczne powiadomienie Obsługi oraz kontakt z Recepcją

Apteczka pierwszej pomocy – znajduje się w Recepcji Hotelu.

Dbanie o środowisko – Hotel Młyn Klekotki Resort & SPA przywiązuje dużą wagę do kwestii ochrony środowiska. W hotelu Młyn Klekotki Resort & Spa zmodernizowano system grzewczy poprzez zastosowanie kolektorów słonecznych. Modernizacja umożliwia 40 % redukcję zużycia energii pozyskiwanej z pieców konwencjonalnych oraz ograniczenie emisji pyłów i gazów do atmosfery. Projekt został dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury za pośrednictwem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie. Ponadto racjonalnie gospodarujemy wodą i odpadami. Pranie ręczników i pościeli odbywa się na Państwa prośbę, lecz nie rzadziej niż raz na 2 dni. Jeżeli życzą sobie Państwo wymiany ręczników, prosimy o pozostawienie ich na podłodze w łazience. Wokół Nas jest piękna i czysta przyroda, zróbmy wspólnie to, co w naszej mocy, by ta unikatowa flora i fauna nie została bezmyślnie zniszczona

Palenie tytoniu – ze względu na drewnianą konstrukcję budynków i wyposażenie wnętrz, prosimy o niepalenie w pokojach hotelowych, w „Ogrodzie zimowym”, saunie oraz sale fitness. Bardzo czule protektorzy dymu natychmiast uruchomiają alarm, co powoduje przyjazd Straży pożarnej. Koszt przyjazdu straży wynosi 200 zł zostanie doliczony do Państwa rachunku.

Zniszczenia – w trosce o stan wyposażenia naszego hotelu, służącego wszystkim gościom, stosujemy zasadę, iż Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe umyślnie i nieumyślnie z jego winy lub z winy odwiedzających. Jeżeli Gość hotelowy wykracza w sposób rażący lub uporczywy przeciwko obowiązującemu porządkowi hotelowemu lub przez swoje niewłaściwe zachowanie czyni korzystanie z innych pomieszczeń w hotelu uciążliwym, hotel może odmówić dalszego świadczenia usługi bez prawa do zwrotu poniesionych kosztów.

Dzieci – dla wygody karmienia naszych najmłodszych Gości w restauracji są dostępne specjalne krzesełka dla dzieci. Dla ich bezpiecznego snu po wcześniejszej rezerwacji nasza obsługa wstawi nieodpłatnie do Państwa pokoju łóżeczko dla niemowlaków. Dla rozrywki tych troszkę starszych, przygotowaliśmy w otoczeniu hotelu plac zabaw ze zjeżdżalnią i huśtawkami . Prosimy aby dzieci podczas zabaw przebywały pod opieką dorosłych.

Parking – Hotel Młyn Klekotki Resort & SPA posiada dozorowany parking dostępny przez całą dobę dla Gości naszego hotelu bezpłatnie.

Zwierzęta – w trosce o komfort i bezpieczeństwo innych Gości prosimy o niewprowadzanie zwierząt do restauracji oraz Baru. Dopuszczamy możliwość przebywania w Hotelu psów pod warunkiem, że nie są to psy należące do wykazu ras psów agresywnych(wykaz w recepcji). Dopłata za pobyt zwierzęcia wynosi odpowiednio 50 zł/dobę. Goście, którzy nie powiadomią obsługi hotelu na etapie rezerwacji pokoju i przyjadą z psem rasy groźnej nie zostaną zameldowani w hotelu, a tym samym hotel odmówi ich obsługi ze względu na bezpieczeństwo pozostałych Gości oraz pracowników.

Akceptujemy płatności kartami kredytowymi: MASTERCARD, VISA, MAESTRO

Informatory turystyczne i mapy – w Recepcji Hotelu mogą Państwo zakupić mapy i przewodniki turystyczne najbliższych okolic.

Prasowanie odzieży – dla Państwa wygody i komfortu oferujemy możliwość bezpłatnego wypożyczenia żelazka i deski do prasowania. Chęć wypożyczenia prosimy zgłaszać w recepcji.

Pranie odzieży – oferujemy Państwu możliwość skorzystania z usług prania odzieży. Dokładne informacje odnośnie cen i terminów realizacji usługi dostępne w recepcji.

Poznaj Hotel
Klekotki